nog 80 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne-Rike - WaarBenJij.nu nog 80 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

nog 80 dagen!

Door: Gwen & Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

23 April 2015 | Nederland, Amsterdam

Ja hoor het komt steeds dichterbij!
Nog 80 dagen en ja tuurlijk het klinkt minder als dat het is, maar wij hebben er nog steeds zin in!

Ondertussen zijn alle vaccinaties gehaald, dus wij kunnen veilig vertrekken naar Sri lanka.

In de vorige blog vertelde we dat we een sponsorloop hoopte te gaan doen op basisscholen, helaas kan deze actie niet door gaan, maar we houden hoop op nog een goed idee voor een goede actie (meedenken mag altijd)

Wel is er een actie bij gekomen, overheerlijke appeltaarten werden al meerdere keren gebakken en verkocht, dit is nu nog mogelijk maar wel in beperkte hoeveelheden, dusss....iemand die er een wil??...wees er optijd bij:P

Ook vertelde we dat er misschien nog 2 jongens onze groep gaan versterken, goed nieuws ze gaan mee!
Dit betekend dat we nu dus met een groep van 7 jongeren hopen te vertrekken en een mooie tijd te beleven in Sri lanka.

Aankomende vakantie hopen we kennis te maken met een vrouw die regelmatig op dit project aanwezig is, we zullen hier duidelijk informatie krijgen over wat ons te wachten staat en wat voorn meubels het best tot hun recht komen daar, ook zullen we informatie krijgen over de gereedschappen die we mee zullen nemen en welke keuze we daarin het beste kunnen maken.

In mei zullen we nog een culturele avond hebben waar we de cultuur gaan opsnuiven en de gereedschappenlijst definitief invullen.

Ik ga proberen een foto bij te voegen van de groep anders staat deze hoe dan ook los onder het kopje foto's op deze blog pagina.
Zo hebben jullie een beeld van wie er allemaal mee gaan.

Jullie horen snel weer van ons hoe we er voor staan!;)

Groetjes Gwen en Anne-Rike

Ps. ook lege flessen zijn nog welkom, eventueel kan dit geld ook overgemaakt worden reageer dan even onder dit bericht dan zullen wij het rekeningnummer naar u doorsturen;)