45 dagen en een paar uur! - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Anne-Rike - WaarBenJij.nu 45 dagen en een paar uur! - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

45 dagen en een paar uur!

Door: Gwen & Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

27 Mei 2015 | Nederland, Krommenie

jaja het aftellen kan bijna beginnen!

Vanavond een culturele avond gehad en alvast wat kennis gemaakt met de cultuur in het land.
Ook zijn de gereedschappen die we mee mogen nemen verdeeld, dit betekend dat de checklist bijna afgewerkt is, de visums zijn geregeld dus vrijwel klaar voor vertrek.
wij zeggen tas pakken en gaan...helaas nog een paar dagen wachten dus.

helaas loopt niet alles zoals gepland, Anne-Rike heeft een rare val gemaakt met als gevolg een schouder die niet functioneert zoals het hoort, een geluk bij een ongeluk, dinsdag werd duidelijk dat er 1 band is in gescheurd en 1 band afgescheurd, dit betekend dat het gelukkig niet geopereerd zal worden, een hele opluchting dus.
Wel betekend dit dat ze beperkt word in wat ze wel en niet kan.
Zeker is dat ze mee gaat en we hopen dat de banden snel aan zullen sterken zodat ze zo optimaal mogelijk mee kan doen en niet beperkt meer word maar dit genezing proces gaat bij de een sneller als de ander.

Afgelopen weken hebben we op acties zitten broeden, hier is een leuk idee uit ontstaan, een van ons is voorgaande weken bezig geweest met een foto op hout laseren, dit heeft een onwijs gaaf effect opgeleverd, en dus een mooi uitgangspunt voor een nieuwe actie, u voelt het waarschijnlijk al, foto's op hout laseren.
Ook voor jullie is dit mogelijk om aan te vragen we hebben standaard formaten die lopen van A5 t/m A1 met prijzen die lopen tussen de 20 en de 60 euro.
vind u dit nou een leuk idee en heeft u een foto die u op hout wilt hebben stuur de foto dan naar gwenwiegerink@gmail.com of naar annerike1995@gmail.com
dit mag ook gedeeld worden met andere!;)

dit was het weer voor even, waarschijnlijk een van de laatste updates voor vertrek.

De dag voor vertrek hopen wij er zeker weer een te plaatsen en vanaf de eerste dag in Sri lanka hebben wij het voornemen elke dag een update te geven.

Groetjes Gwen & Anne-Rike

Ps. we zullen op deze blog voorbeelden van foto's op hout plaatsen zodat u er een beeld bij heeft;)