Finish eerste bankjes! - Reisverslag uit Digana, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu Finish eerste bankjes! - Reisverslag uit Digana, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

Finish eerste bankjes!

Door: Gwen & Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

22 Juli 2015 | Sri Lanka, Digana

Gisteren avond zijn we lekker bij een restaurantje wezen eten, een simpel tentje maar super goed eten!
De kok was erg enthousiast om voor ons te koken, en sloofde zich dan ook erg uit!;)

En ja hoor eindelijk na hard werken werden dan vanmorgen de eerste bankjes ook afgewerkt, dus nu helemaal klaar voor gebruik!;)

In de middag zijn de kinderen ook erg enthousiast bezig met verbindingen en de meeste zijn begonnen met een pennenbakje.

Vanavond werden we met zijn allen uitgenodigd om bij Alhy en Sharmini te komen eten, dit doen ze om de woensdag met alle vrijwilligers en stagiaires, en 2 twee vaste mensen van de medical.
Eten in overvloed, zoals eigenlijk niet anders te verwachten was, ze zorgen echt goed voor ons!;)

Verder hebben we een extreem rustige dag gehad vandaag, het weer was dan ook een beetje benauwd.
Morgen hopen we met de eerste kinderen aan de tafeltjes te beginnen dit is alleen nog niet zeker.

Vandaag dus een kort dagverslag;)

• 24 Juli 2015 - 16:48

Karina:

Meiden klinkt super gezellig allemaal en ik hoor jullie niet meer over al die beesten?
    Ga zo door en ik blijf jullie volgen! Een moeder.

• 25 Juli 2015 - 16:58

Docentje Cherie:

Hoi Gwen en Anne-Rikke,

Eindelijk lees ik jullie verslagen, ben zelf net terug van vakantie en lees dan geen mail.

Best allemaal weer herkenbaar als ik jullie ervaringen lees, het prikkelt alweer...
    Met name die dankbaarheid die je daar zo ervaar zal een zeer goed gevoel geven, hoop dat jullie met z`n allen een mooie ervaring geven aan de bevolking én.. jezelf.
    Graag zie ik wat meer foto`s van waar jullie eten, slapen, timmeren en van de gemaakte meubels!

Wacht rustig af.