Laatste dagje met de kids - Reisverslag uit Digana, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu Laatste dagje met de kids - Reisverslag uit Digana, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

Laatste dagje met de kids

Door: Gwen & Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

04 Augustus 2015 | Sri Lanka, Digana

Gisteren moesten we flink aan de bak, helaas is vandaag onze laatste dag.
Gister zijn de tafels helemaal afgemaakt en de eerste laag erop.
De tafeltje zijn vandaag nog een keer afgewerkt, verder hebben we de hele werkplaats opgeruimd.

De grote dag was er voor de kinderen want ze kregen hun certificaat!
Ze vonden het echt geweldig!
Met nog wat laatste foto's en natuurlijk een groepsfoto moesten we toch echt afscheid van ze nemen.
Het was echt heel tegenstrijdig ene kant willen we echt heel graag blijven maar het is ook heerlijk dat we zelf op reis kunnen.

Vanmiddag kunnen we nog een keer genieten van de jongste kinderen en dan word het echt tijd om afscheid te nemen ook van hun.

Vanavond zullen we nog koken voor alfy en Sharmini en samen met hun eten en afscheid van hun nemen.
Ook dit is erg tegenstrijdig, wat een lieve mensen en wat hebben ze dee 3,5 week goed voor ons gezorgd, deze mensen zullen nog lang in onze herinnering blijven.

Vandaag zijn we ook even naar de kinderhuizen geweest, het is erg heftig om te zien hoe ze leven en hoe gelukkig ze zijn, sommige verhalen te horen en om te zien hoe de vrouwen in de huizen zich over de kinderen ontfermen en trots op ze te zijn.

morgen is het tijd om het huis op te ruimen en te vertrekken.
We zullen eerst naar Dambulla en Sigiriya reizen.
Als we weer wifi hebben zullen we jullie uiteraard op de hoogte houden.

Foto's van deze laatste dag volgen nog;)