Yala en Galle deel 2 - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu Yala en Galle deel 2 - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

Yala en Galle deel 2

Door: Gwen & Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

15 Augustus 2015 | Sri Lanka, Galle

hier dan deel twee.

Vrijdag wouden we eigenlijks van alles gaan bekijken, maar toen we wakker werden waren we beiden niet helemaal lekker dus besloten we het rustig aan te doen en tegen het einde van de ochtend richting het strand te vertrekken.

Na ongeveer een half uur tot 3 kwartier arriveerde we in Unawatuna, we moesten nog een stukje lopen naar het strand en liepen door een super gezellig straatje met allemaal kleine winkeltjes.
Deze hebben we op ons gemak bekeken en hebben wat gegeten in een gezellig klein restaurantje.

Na een leuke wandeling kwamen we dan eindelijk op het strand en we besloten eerst een lekkere duik te nemen.

Na een uurtje besloten we wat te gaan drinken met iets lekkers er bij en even te kijken wat we verder gingen doen.
De heen weg hadden we een internetcafé gezien en aan gezien we geen internet hadden in het huis waar we zaten besloten we daar ook nog even langs te gaan zodat we even konden kijken naar een hotelletje en leuke activiteiten om te doen, maar eerst nog even liggen.

Bij het internetcafé aangekomen waren we blij dat we dit hadden besloten, het bleek dat het lastig was een kamer te vinden in de plaats waar we heen wouden en dat er ook maar echt 1 ding was te zien, we besloten dat we dat de reistijd niet waard vonden en stippelde een nieuw plan uit.

Toen we naar buiten liepen zagen we een healt centre....we wouden een relaxed dagje...dusss...we besloten te kijken hoe duur het was....vrij goedkoop dus we besloten even lekker te kunnen ontspannen heerlijk!

Eenmaal terug in het huisje hebben we wat gegeten gezellig spelletje erbij en zijn we gaan slapen.

Vanmorgen zijn we halve wegen de ochtend vertrokken richting Negombo, hier kwamen we halverwege de middag aan, en een hotel hadden we zo gevonden.
We hebben even door het straatje gelopen en wat gegeten.

Vanavond staat er alleen nog wat drinken op het programma en dan weer lekker ons bed op zoeken op onze laatste slaap plek.
Over 4 dagen vliegen we alweer terug en over 5 dagen komen we dan weer op aan op Nederlandse bodem:(

• 15 Augustus 2015 - 19:22

Joke:

Heel wat mee gemaakt in die weken,
    Maar ook blij om weer naar huis te gaan,denk ik.
    Hele goede reis gewenst.