afscheidsborrel - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu afscheidsborrel - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

afscheidsborrel

Door: Gwen & Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

19 Augustus 2015 | Sri Lanka, Negombo

Gisteren was het alweer de laatste volledige dag.
Door dat de elections waren was onze planning een beetje veranderd dus een drukke dag gisteren.

S ochtends zijn we door Negombo gereden en hebben we van alles bekeken, daarna zijn we door gereisd naar Colombo, helaas liet het weer ons s middags vast wennen aan het weer van Nederland, dus kregen we een flinke hoosbui over ons dak, we besloten terug te gaan naar het hotel toen het opnieuw begon te regenen.

In het hotel hebben we lekker rustig aan gedaan, even uitgerust.
S avonds kregen we een afscheidsborrel van de hotel eigenaren hier.
Dus dat was een gezellige avond.

Vanmorgen hebben we lekker ons laatste ochtendmaal hier genuttigd, nog een keer door de smalle straatjes gelopen, laatste dingen in gepakt en nu zijn we klaar om naar de luchthaven te vertrekken.

We hopen om 18:45 weg te vliegen vanaf Colombo.
Om 21:15 hopen we aan te komen op Doha om daar vervolgens om 23:59 weer te vertrekken.
Morgen hopen we om 05:55 onze voeten weer op de vertrouwde Nederlandse bodem te plaatsen.
(De tijden zijn allemaal lokale tijden van de landen waar we ons dan bevinden)

Voor de mensen die de vlucht willen volgen op internet of iets onze vluchtnummers zijn:
UL 0217
&
KL 0442

• 19 Augustus 2015 - 10:22

Joke:

Allemaal een goede reis gewenst