bijeenkomst 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne-Rike - WaarBenJij.nu bijeenkomst 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

bijeenkomst 2

Door: Gwen en Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

17 Maart 2015 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen zaterdag zijn we voor de 2e keer bij elkaar geweest.
De voorbereidingen zijn in volle gang de vliegtickets zijn geboekt, en de acties zijn ook begonnen.

12 juli zullen we vertrekken uit Nederland en 20 augustus hopen we weer veilig aan te komen in Amsterdam.
De eerste vaccinaties zijn gehaald en zo komt dit vertrek dan ook steeds dichterbij.

Binnenkort hopen we een sponsorloop op een basisschool te gaan doen.
Ook zijn we druk bezig met onze flessen actie, dus heeft u nog lege flessen die u wilt sponsoren, laat het dan maar weten;)

verder hebben we de eerste afspraken gemaakt, over wat we allemaal gaan doen.
Meer info volgt daar nog over.

In de link die ik hier onder plak gaat over het project waar we zitten, hier staat nog wat informatie, ook staat hier een foto van de groep waarmee we hopen te vertrekken.

Afgelopen zaterdag waren er nog 2 jongeren, we hopen dat hun onze groep komen versteken.
hier weten wij helaas ook nog niet meer van.

Op naar de volgende voorbereidingen!
wij hebben er in ieder geval veel zin in.