Negombo - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu Negombo - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

Negombo

Door: Gwen & Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

17 Augustus 2015 | Sri Lanka, Galle

De dagen vliegen en ondertussen is het al weer maandag.

Gisteren hebben we lekker rustig aan gedaan en er dan ook echt een rust dag van gemaakt.
We hebben nog een keer door de straat gelopen en zijn wat shops in gelopen die er gezellig uit zagen.
De laatste souvenirs zijn ondertussen ook gekocht.
Verder hebben we onze middag en avond gevuld met spelletjes spelen, gezellig met mede hotel gasten en hotel eigenaren gepraat en s avonds nog gezellig wat met z'n alles gedronken.

Vandaag stond er op de planning om naar Colombo te gaan maar dat was niet echt een geslaagd idee hoorden we omdat er elections zijn hier.
Dit houd in dat ze hier aan het stemmen zijn voor een nieuwe regering iets.
Dus vrijwel alles was dicht of onmogelijk druk.

Dus we besloten nog maar een dag door Negombo te lopen, ook in Negombo was niet veel te doen nu met dezelfde reden dus dit betekend morgen een iets drukkere dan gepland.

Vanavond hebben we voor een groot deel onze tassen alweer ingepakt.
De tijd is gevlogen en woensdag is het dan al weer tijd om te vertrekken.

• 17 Augustus 2015 - 19:46

Sven:

Geniet van de laatste dagen!! je zit voor je het weet weer in het regenachtige nederland!!

Leuke foto's trouwens!!

• 18 Augustus 2015 - 12:55

Karina:

Gave fotos meiden!!!

• 18 Augustus 2015 - 20:26

Cherie:

Uit het verslag op te merken dat het tijd wordt om naar huis te gaan....
    Niet aan de foto`s te merken trouwens.