Dag 1 backpacken - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu Dag 1 backpacken - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van Anne-Rike - WaarBenJij.nu

Dag 1 backpacken

Door: Gwen & Anne-Rike

Blijf op de hoogte en volg Anne-Rike

05 Augustus 2015 | Sri Lanka, Dambulla

Gisteren middag was het tijd om op te ruimen in de werkplaats, en het huis een beetje aan kant te brengen.
Daarna was het tijd om weer terug te gaan naar Home of Hope om als afsluiting samen met Alfy en Sharmini wat te gaan eten namens ons, dus hebben een paar van ons staan koken.
Erg geslaagd!
Ook Alfy en Sharmini hadden wat voor ons, een erg geslaagde avond!

Vandaag dan echt definitief afscheid moeten nemen van Home of Hope.
Vanmorgen hebben we dan ook nog even de tijd genomen om iedereen gedag te zeggen.
Even een minder leuk moment natuurlijk.

Rond de middag zijn we vertrokken om te gaan backpacken, en we gaan niet alleen!
De eerste twee dagen zullen we met twee jongens van de groep mee trekken.
Dus met z'n alle en de backpacks in de tuktuk op naar digana om daar in de bus naar Dambulla te stappen.

Eenmaal in Dambulla aangekomen hebben we eerste een slaapplek gezocht, dit ging eigenlijks vrij snel en konden we dus lekker snel door.
We zijn naar de Golden tempel geweest, wat een mooi uitzicht helemaal boven aan!

Weer bij onze slaap plek aangekomen bleek er nog geen 4e matras te zijn dus hebben we even een waslijst met dingen die we wouden weten gevraagd, die arme man bleef heen en weer lopen maar alles werd netjes geregeld!;)

S avonds gezellig met z'n allen gegeten en verder lekker rustig aan gedaan.

Morgen hopen we richting Sigiriya te vertrekken om daar de kleine Sigiriya rots te beklimmen en nog wat dingen te bekijken!
Wij hebben er zin in!

• 05 Augustus 2015 - 18:46

Marga Holtkamp:

Hallo allemAl,
    Heel veel plezier! Na gedane arbeid is het goed vakantie houden. Jullie hebben het verdiend en ik denk dat de mensen daar erg blij met jullie zijn geweest.
    Geniet maar lekker.

• 05 Augustus 2015 - 19:03

Joke:

Hallo allemaal
    Geniet ervan,en wees voorzichtig,
    Jullie hebben je best gedaan.